gizemaltun canım biz olur desek ne değişecek ki doktoruna güvenmiyorsan doktorunu değiştir yoksa da doktor her şeyi daha iyi bilir.Mesela benim kasılmalarım olduğu için kullanıyorum 2 aydır kimi krampları için kullanıyor.Magnezyum vücudun ihtiyacı olan bir şey ve gebelikte bu ihtiyaç 2 katına çıkıyor ve erken doğumu veya düşüğü filan da önlüyor.Doktoruna uymak istemiyorsan gerekli araştırmanı yap ona göre kullan geçmiş olsun