niayk Merhaba sevgili anneler. Şeker yüklemesinden sonraki sonuçlarınız kaçtı acaba? Benim elimdeki sonuçta tokluk şekeri icin referans yazmıyor onun için merak ettim.
Naz1905 niayk tokluk şekeri istedi sadece doktorum 140 altnda olması lazm dedi bnm 145 çktı skntı yok dedi çok yksek deglmş 2 dktora gstrdm
Necla06 niayk 75 g lik yükleme için referans sınırları açlık: 60-92 1.saat tokluk: 60-180 2.saat tokluk: 60-153 yazıyor doktorumun verdiği kagitta.
niayk Sinem1051 ben de korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı. Eczaneden aldığım içeceğin tadı da kötü değildi, beklediğim gibi kötü olmadım. Yemek yemem 11 buçuğu bulduğu halde korktuğum kadar kötü olmadım. Insallah senin de öyle olur.
Yenianneyimmm niayk niayk kızlar bişey sorcam ya ben saat 2 ye randevu aldım şeker yükleme yapacağım bu hafta 2 ye kadar aç duramam ama erken kahvaltı yapsam saat 2 ye kadar çok acıkırım olur mu acaba
Muhammedamine KlncA benim 75 mg yükleme testim oldu benimde 1. Saat 165 çıktı doktora henüz gösterme fırsatım olmadı ama sizin 50 mg yüklemeye göre yüksek çıkmış
niayk Yenianneyimmm bence daha erken bir saate alın, 1 saat de bekleme süresi var çünkü. Şahsen ben dayanamazdım.
Necla06 Yenianneyimmm doktorun izin verdi mi öğleden sonraya şeker yüklemesine? Benimki sabahın köründe gel demişti vücut kendini ona göre ayarlar öğleden sonra aç olsan da uzun sure uyanık olmandan dolayı vücut kendini hazırlamaz test geçersiz sayılır demişti.
Yenianneyimmm niayk daha erken bi saatte randevu yok olduğum yerdeki hastaneler iyi değil bildiğim yere gidiyorum oda uzak yani randevusuz da gidemem bi saat aç bekleyecek miyiz