mavimsiiii Yagmurrr98 tamam sanada laf anlatamam silinmiyor mesaj yapacak bişey yok ben önceden yaşadığım bi olay vardı bu konu beni tedirgin ettiği için bu şekilde yazdım kimseyide korkutma gibi bir amacım yoktu her hamilelik bir değil ama dikkatli olmakta fayda var
mavimsiiii Yagmurrr98 keşke yazmasaydım ama ben bu bebek hareketleri yüzünden daha önce üzüldüm çok o yüzden ben her gün bebeğin hareketini Sayan biriyim normal değil ama bebeğim doğana kadar böyle olucağım rabbim sağ Salim herkesin kucağına versin inşallah
Yagmurrr98 mavimsiiii Anlıyorum Canim seni merak etme bebeğin sağ Salim doğucak Allah’ın izniyle 🥹🥹♥️
mavimsiiii Ay22can canım eğer yazdığım yorum ile seni korkuttuysam kusura bakma her bebek bir değil ama tabiki dikkatli ol her zaman ❤️ sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah
miranmomsss Ay22can benimki hala hareketli normalde sizin dediğiniz gibi yeri daraldığı için harekette azalma oluyormuş bende acaba bebeğim kilo almıyor mu büyümüyor mu diye düşünüyorum
mavimsiiii Yagmurrr98 amin inşallah çok az kaldı kucağıma alsam bütün korkularım bitecek inşallah 🥹❤️
Nesnur Benimde 36 da cok yavasladi hatta hareket bile etmiyodu 37 ye girdim yine costu ve bu sefer cok acitiyo artik asaya ittiriyo kendini surekli
Maliefem mavimsiiii sizinki normal değil bence 35 36 haftadan sonra bebek hareketlerinxe azalma görülebilir bebeğiniz zayıfsa ondan hareketidir
nilsmomy Ay22can doktorum kanala yerleşince hareketi azalır korkma, günde 10-15 hareket hissettikçe sorun yok dedi bugün. Hareketlerini sayın ama yeri azalmıştır veya kanala yerleşmiştir o yüzden normal bu haftalar azalması korkmayın 🫶🏻
1169gulpolat 37 haftadayiz benim bebeğim de önceki haftara göre daha az hareket ediyor bu dördüncü hamileliğim 3 oglandan sonra bu kız oğlanlar kadar hareketli hiç olmadı her hamilelik her çocuk farklıdır Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah ♥️