mavimsiiii Her bebek bir değildir, hissetmiyorum demiyor önceye göre daha az hissediyorum normal mi diyor. Ki genel olarak normal bi durum, sizin bebeğiniz çok hareketli diye her bebek çok hareketli olacaktır kanısına varmayın. Çünkü 1 kadının 2 gebeliği arasında bile onca farklılık varken 2 ayrı kadının gebeliğinin birebir aynı olmasını beklemek biraz hayal üstü bi durum.