Cansu321 Kızlar bi sayfada okudum bebek sağda olursa erkek solda olursa kız bu doğru mu acaba ben bi sağda bi solda bazen ortada hissediyorum bu arada cinsiyeti yarın sabah öğrenicem inş 18+1 2. Gebeliğim ☺️
beyzzsenturkk Cansu321 hep solda hissettim hala sert tekmelerini solda hissederim 30 haftalık oldu kızım💓🌸
BenMathilda Cansu321 ilk bebişimi solda hissederdim, sol kasıkta ağrı olurdu erkek oldu İkinci sağda hissederdim kız oldu Üçüncüde hiçbi yerde hissetmiyorum bu da kız 🤓 Ya 3 gebelik geçirdim ve cinsiyet hurafelerinin tamamen yalan olduğunu fark ettim.
Cansu321 beyzzsenturkk ben son zamanlarda sağda hissediyorum hayırlısı olsun bakalım sağ salim kucağınıza alın inşallah 😇😇
Cansu321 Sevl sağlıklı olsunlarda bende son zamanlarda sağda hissediyorum minik tekmelerini bakalım ☺️
Cansu321 Kayaozge ay bak bende bilemedim şimdi 😅 benimde sağda bakalım ne olacak yarın belli olacak inşallah rabbim sağlıklı sıhhatli doğurmayı nasip etsin inşallah
Cansu321 BenMathilda şuan bende onu farkettim 🤣🤣🤣 bana da hep diyorlar güzelleştin kesin erkek bende diyorum nerem güzellleşti aynaya bakıyorum yooohhh artık diyorum ☺️🤣
Kayaozge Cansu321 Hayırlı haberler alırsınız inşallah her şeyden önce sağlıklı olsunlarda nerde durmaları hiç önemli değil 😌😌
Aysegul-duzgun Cansu321 benimde hep sağda ve ortada sağıma hiç yatirmiyor sürekli tepik ama Dr yüzde 60kiz dedi 6aylik olduk hala kesinleşmedi saklıyor😂
Cansu321 Happyymama internete yazdığım da da öyle yazıyor sağ erkek kız sol tarafta hissedilir diye ama yazılanlar hiç öyle göstermiyor gerçek değil demek ki
Cansu321 Mine_01 ah çok az kalmış rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️