Nzrn dünden beri düzenli sancım var bugün biraz gezdim ki açılma olsun hemde moral olsun bana diye sancılar 15 dakikada bire düştü ama canım çok yanmıyordu acilden giriş yaptık hemen ama ben daha hastaneye varmadan sancılarım sanki yok oldu 39+5 gebesi ben değilim sancıları olan ben değilim gibi yani sadece korku bürüdü içimi başka bir acıdır duygudur hissetmedim. Başka hasatanede yaşadığım olaylardan dolayı etkilenmiştim ben etkisinde kalmadığımı düşünüyordum ama demek ki kalmışımki nstde sancılarım çok yüksek çıkmasına rağmen ben acı duymuyordum ebeler şaşırdı başımdan geçen olayı anlattım onlarda şok oldular ama malesef eve geri geldim o anki sancılarıma rağmen 1 cm açıklık olmuş