Ozge_5516 Nzrn 40+6 o gelmedi biz getittirdik dunyaya 😉normal dogumla hic agri sanci su gelme olmadı bnde
FredericChopin Nzrn 40+3 olduk, hala belirti vs yok. Hem özel hem devlet takipliyim. Doğumu devlette yapıcam. Bugün özeldeki doktoruma gitmiştim. Biraz korkuttu gibi oldu, canım sıkıldı. Hayırlısıyla artık bir doğursaydık…
Eda06 Nzrn benim oğlumda 40+6 da doğdu şuan 2.5 yaşında. Açılmam olmadı sancım da yoktu. Suni sancıyla doğum başlattılar ama mağlesef açılmam 1 cm bile olmadı. Sezeryan doğurdum
Nzrn gulagaci Hfzzynp Deryaderbent1 FredericChopin BusraDsmirsoy Ne durumdasiniz anneler? 😅 ben hala doguramadimm 😬
Deryaderbent1 Deryaderbent1 Nzrn yürüyüş falan yapınca bel ağrım oluyor ama sonra geciyor dinlenince bide ara ara assa doğru ittiğini hissediyorum resmen kasığımda hissediyorum ittiğini. Baska hic bisey olmuyor
Ozge_5516 BusraDsmirsoy 40 +6 yatis vercem dedi sancin gelmezse dedi bugun geldim nts cekindim yatis verdiler ama hic bir belirtim yoktu agri sanci su gelme gibi cati muayenesi yaptilar ilk defa 3 4 cm acilmam vardı ilk basta sunniyi yavas verdiler sonra artırdılar oylelikle dogum yaptım normal dogum oldu
BusraDsmirsoy Ozge_5516 39+3 benimde inşallah bende normal doğum istiyorum sorun çıkmazsa. Allah herkese hayırlı doğumlar, sağlıklı hayırlı evlatlar versin inşallah. Sizede hayırlı olsun bebeğinizle musmutlu günleriniz olsun inşallah 🌺
Ozge_5516 Nzrn normal dogum cnm sunni sanciyla benim hic ağrı sanci su gelmedi vnm haftam doldu yatis yapti ve kizcemi doğurdum
Patricia Kızlar bu doğumu başlatan pelvik kasları çalıştıran haraketler var. Onları yapsanız acaba işe yarar mı?
Nzrn Patricia deneyecem, dun 30 katli binani kalktim. Bu gunde oyle yapacam 30 kat olmasada 15 yaparim