34+4 olduk. Bende de durumlar aynı. Kasılmalar, kasılma ile mesane baskısı. Oturduğum yerden kalkmak istemiyorum. Her kalktığımda kasıklarımda hafif acı sonra açılıyor. Evden dışarı çıkasım gelmiyor. Ama en azından buna da şükür diyorum. Yatarak gebelik geçiren bir çok anne tanıdığım için ..