Meuy https://www.hizliresim.com/e6jznyp testimde risk gördüler ilk başta sonuclarin güzel dedi hemen sonrasında amniyosentez önerdi başka doktora sordu akrabamiz oda aynısını demiş tanıdıklarım genel olarak yaptırma yanıltıcı o test diyorlar sonucuma sizde bakar mısınız lütfen
Guzelanne56 Meuy sonuçlarınız düşük rısklı çıkmış cok güzel amnıyosentez neden yapıcaksınız yaptırmayın para tuzağı tamamen doktoru degıstırın kafa karışıklılıgı yapmasın boşa
Mavisperi Meuy herkse diyolar artık hepsi tuzak hiç inanıp moral bozmayın iki oğlumda da dediler birisi 9 yaşında birisi 50gunluk hamdolsun sagliklilar
Bebegim0101 Meuy riskler dusuk ckmis neye gore risklk dediler cnm anlamadim.beni myas riskim 1/80 cikti.Ama ultrason bulgularinda ense kalinligi burun kemigi vardi.dr.istersen fetal dna yaptir ama ben iyi oldugunu dusunuyorm dedi.
Meuy Guzelanne56 arkadaşımda düşük riskli dedi siz gibi yaş ilerledikçe risk çıkabiliyor dedi sadece, devlette yaptırinca da ücret mi ödüyoruz
Guzelanne56 Meuy ben yaptırmadım benim sııznkı ıle hemen hemen aynı çoktı doktorum düşük rısklı dedi yaş rıskı benim bınlerde çıktı doktorum normal dedı bıseye gerek duymadı
Prensesdiana @Meuy benimde ikili tarama testim riskli çıktı fetal DNA testi yaptım sonucunu bekliyorum hepimiz evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah
Meuy Prensesdiana amin inşallah tek dileğim o tabiki, detaylı ultrasonda belli olmaz mı dedim olmaz dedi doktor öyle mi gerçekten acaba
Meuy Guzelanne56 rica etsem sizden ve diğer arkadaşlardan benim sonuca da bişey diyebilir mi doktorunuz
Meuy Bebegim0101 inanın bilmiyorum açıklama yapmadılar surda risk gördük gibi bişey demediler ilk güzel sonucun diyip sonradan öyle dediler
Bebegim0101 Meuy burun kemigi gorunmuyor diyor.Acaba ondan doalyimi ridkli gordu dr.? Perinatologa bi gidip muanr olun derim ben.
Meuy Bebegim0101 önce kadın doğum doktoruna gitmem lazım onlar perinatolojiye randevu aciyorlarmis öyle randevu alicam o bölüme de
Mom_89 Meuy bende baktım kendiminkiyle karsilastirdim ama bende olanlar sende yok gibi sende olanlar bende yok gibi anlamadim gitti.
Meuy Mom_89 valla arkadaşım diyor ki hepsi cut off değerinin altında sıkıntı yok diyor yaş da risk görülüyor gibi ondan da bişey olmaz yaş ilerledikçe risk çıkabiliyor diyor
Bebegim0101 Meuy bende perinatologa gidiyorum cnm.Ama ozele gidiyorum.Eger imkanin varsa ozelde bi perinatologa git istersen