Bende mesela eskiden ara ara içerdim paket falan almayı kesmiştim evlendikten sonra sadece asırı canım isteyince dayanamıyodum eşimden gizli içiyodum hamile olduğumu duydum ilk üç ay agzıma sürmedim bişey olur diye korkudan 4 aydan sonra böyle iki haftada bir arkadaslarım geldikce bi tane falan içiyorum dayanamadığımda asla pakette almıyorum. Eşim mesela hamileyken asla içirtmem doğur napıyosan yap demişti onun korkusuna da içemiyorum bi otorite var yani sizde eşinizle konusun durdursun sizi tamam arada asırı asırı canınız isteyince içersiniz haftada bir falan ama normalde gercekten cok saglıksız ben içerken bebegim içerde boguluyo gibi bi his geliyo içime