Senay1 hem bebiş hem anniş sağlığı için dumansızlık en ideali.. ben de sigara içiyordum, tüp bebekle hamile kaldım. Tüp bebek doktorumun tek talebi idi, sen sigarayı bırak ben gerisini halledicem diye. )))) İlk gazla bi bıraktım ama sonra stress falan bahanesi ile arada içtim. Gerçi ben bir sigara tiryakisi değilim, sosyal bir sigara içicisiyim, yalnızken sigara asla aklıma gelmez, içen insanlarla içerim, alkolle falan içerdim. Strrsss bahanesi ile içtim derken Max günde bir tane içmişimdir.. transfer ile beraber bıraktım ama test sonucunu beklerken içmiştim. Daha sonra hamileliğin devamından bugüne dek (28 hafta) 4 veya bilemedin 5 sigara ancak içtim. Hormonların faydası var bence. Siz de hormonların gazı deyip bi deneyin, bence oluyor :))) bol şanzzzzzz