1Mavimavi Gebelikde yaptırılabilirmi arkadaşlar bu konuda bilginiz var mı ?? Haftaya doktora randevum var onada danışacağım ama sizlerin bilgisi varsa bilgilendirirmisiniz ?? Normalde gebelik öncesi kalıcı oje çok kullanırdım şimdide istiyorumda bilemedim
catandgirlmom 1Mavimavi valla ben bir mahsuru olduğunu düşünmüyorum gebelikten önce de gebe kaldığımdan beri de kalıcı oje kullanıyorumm
baby3_ 1Mavimavi bende doğum yaklaşınca yaptırcam ikisini sakınca yok bence sonuçta kalıcı okeyde kokuya maruz kalmıyorsunuz
Nurr_22_22 Semilk05 tirnagin üzerinde katman var abdest geçmez normal oje nasılsa bu da aynı mantıkta
asetonluoje baby3_ doğumda tırnakta oje olmaması gerekiyor , oksijeni ölçmek için parmağa bir alet takıyorlar 😔 yoksa ben de yaptıracaktım
1Mavimavi denizarenmom ipek kirpik de daha önce yaptırıyordum ondan daha memnun kalmışdım liftinge göre teşekkür ederim 🌺
baby3_ asetonluoje ya aslında ölçüyor pulse oksimetre deniyor bende sağlıkçıyım ambulansta . Acil olaylarda gayet de taktığımız oluyor 😀 onlara sorarsan evet okeyi çıkaralım diyorlar çok isterlerse ayaktan baksınlar 😀
Snmmsrlglu 1Mavimavi ben protez tırnak uzmanıyım 6 haftalık hamileyim ve işimi bırakmak zorunda kaldım. Kullandığımız ürünler çok fazla asidik ve kimyasal içeriyor tırnağınıza sürdüğümüz base ve jeller ışık yardımıyla kimyasal tepkimeyle yapışıyor. Eğer dermatite yatkın bir cildiniz varsa ya da atopik kuru bir cildiniz varsa kontakt dermatit olmaya meyillisiniz demektir. Böyle bir risk almaya gerek var mı gerçekten?
1Mavimavi Snmmsrlglu daha önce böyle bir sorunla karşılaşmadım Aksine çok sık yapar değiştirirdim modelleri Hamileliğe bağlı oluşuyorsa dermatit bişey diyemem o konuda bilgim yok Benimde işde kimyasal maddeler olduğu için sorma amacım buydu Teşekkür ederim
1Mavimavi Snmmsrlglu merhaba nasılsını ? Bişey sormak istiyorum evde sevdiğim normal ojem var Direk ojemi sürüp üzerine top coat sürüp makinede kurutsam sorun olur mu ?
cansualisa 1Mavimavi evet yaptırdım 2 aydır kullanmıyorum. Doğumum 9-15 arası Ocak basında yaptırıcammm doğuma girmeden😀