Bı de benim suyunu doktor patlamıştı o zamana kadar hep suyum gelirse faeketmezssm modundaydim takintiliyim kafayı yiyecektim.Ben çok korkuyordum hele son zamanlarda sulara okuyup içiyordum ağlıyordum eşimi çok kızıyordu bunu kendine yapma diye. İnsan bilmediği şeyden korkuyor hep doğum videosu izliyordum çok korkutmuslar keşke izlemeseydim. Hepiniz biz avazda dogurun inşallah kendinizi yormayın doktoru dinleyin.