Mrv_123_bg Esma_0109 hic bir sorun olmuyor eger gerilik uc haftaya cikarsa mecbur sezaryen ile aliyorlar. Bnm oyle olvu gayet saglikli bebisim şükür. Hic korkma 🥰
Esma_0109 Mrv_123_bg benim de öyle oldu gerilik arttı normal doğumu denedik olmayınca sezeryan oldum ama hala toplayabilmiş değilim 🤦♀️😞
Bonjouratous Kızım yaklaşık 2 hafta karın çevresi geri doğdu. 3040 gr. İlk ayın sonunda 4500 olmuştu şuanda da persentil olarak yaşıtlarından büyük hem uzun hem kilosu iyi. Hiç dert etme ilk gebeliklerde normal.