Boncukveannsi yukarda yanlış yazmışım bu arada üste zıbın, zıbının üstüne 2 kat uzun kollu. Yani altta da üstte de 2 kat olacak şekilde ama sadece ilk ay böyle yapmamızı önerdiler. Sonrasında tek kata düştük (zıbını uzun kollu olacak şekilde) bu arada kundak gece mantıklı olabilir ama gündüz çok da kullanmamak gerek diye düşünüyorum. Bebeğin gün içinde kollarını, bacaklarını rahatça oynatabilmesi, 1 aydan sonra eldivenlerinin çıkarılıp duyularını geliştirmesi gerekiyor bence