Boncukveannsi ilk 1 ay üste zıbın ve uzun kollu üst, alta 2 adet patikli pijama+çorap olacak şekilde giydirmemizi önermişti ebeler öyle yaptım. 1. Aydan sonra üste uzun kollu zıbın, onun üstüne giyeceği takımın üstü, alta da bir adet patikli alt+çorap+Patik(gazlı bebe anasıyım ayağını sıcak tutmam lazım 😂) oda ısısı 24-25 derece. Şu an üşümüyor yani gayet iyi bu şekilde