Bioo ben reglı gunu 156 ıle ogrendım gecen persembe gunu :) daha doktora gıtmedım kaç haftalık vs bılmıyorum çarsamba gunu 7 gun bıtıryor sanırım gıdıcem :) cok sukur rabbım dualarımı kabul ettı :)
hayırlısıyla sağlıgıysa kucagımıza aldıgımız gunlerde gelır ınsallah :)