QUEEN0888 32+4 de doktor ciğer geliştirici verdi 2 doz kullandik ilk dogumum erken olduğu için önlem amaçlı. Daha sonra 33+2 de ben sancılandim acile gittim alttan baktılar vs şuan 34+2 yiz bir haftadır neredeyse her gün sancı yaşıyorum perşembe gününe randevu aldım bakalım umarım acilmam olmamıştır.. 🙄🙄🙄 son dönemlerde yapılan çatı muayenesi acilma yapıyor mus (elle muayene)