QUEEN0888 32.1 den slm.bi yaramaz oglancik da bnde var.zorlaniyorum artık onla ilgilenirken,nefes darlığı, yorgunluk,uykusuzluklar başladı.mide yanması oluyo özellikle sut içince..gün sayıyorum valla ikinci sezeryan bnm de😥 sağlıcakla gelsinler inseAllah🤲