Annesininportakali53 Doktorum bana gecen hafta dedi ki mesela 20 dakika da bir sancı girer, yaklaşık 1 dakika sürer. Sonra 10 dkya düşer,en son 5 dk ya düşer dedi. O zamana kadar evde olmanı istiyorum dedi. Duşunu falan al öyle gel evde çek sancını dedi. Bende ayırt edemem falan dedim ama emin ol ayırt edersin dedi. Bakalım bekliyorum arada ağrım oluyor aynı senin anlattığın gibi. Nst de bağlıyken de geliyordu böyle ağrı ama yalancı olduğu için çıkmıyor. 😏