Aleynaerayy22 2bebeannesiii ya normal doğum için beklemiş galiba doktorunun kıymetini bil çoğu doktor sezaryanla direk alıp kurtulmak istiyor
2bebeannesiii Aleynaerayy22 İlk çocuğumda da aynı doktora gitmiştim aşırı memnunum Allah bin kere razı olsun doktorumdan .
Aleynaerayy22 Prens__annesi nasıl birşey olduğunu bilmiyorum aciyormu acimiyormu diye ilk hamileliğim olduğu icin ama yinede korkma demek isterim 🥺 korkarak gidersen canın acır cesaretle git umarım güzel geçer 🫶🏻
Nurinan Prens__annesi uzun mu sürdü bende şimdi hastaneye gidiyorum çatı muayenem var heyecanlıyım açıkçası 🤦♀️
Prens__annesi Nurinan bı problem çıkmadı 2 cm açıklık var dendi sakin ol korkulacak bişey yok aslında
Nurinan Prens__annesi bende de çıkmadı çok şükür bir parmak kadar acilmam varmış 1 haftaya dogurursun dedi nasıl heyecanlandım anlatamam🥲😚😚