Aleynaerayy22 Yarın oğluşumu görücemm inşallah 🙏😍 ilk nst miz olucak o yüzden birazda heyecanlıyım acaba kaç gr aldı boyu ne kadar oldu çok merak içindeyim sizlerde yarın muayeneye gidicek misiniz 🥰
EAK Aleynaerayy22 ayy benim yarın 11de ve sanırım nst ye gireceğim ben de. 37 hafta olduk hızla geçiyor zaman
Aleynaerayy22 EAK ilk nst mi canım, gerçekten zaman çok hızlı geçiyor ama son haftalar pek geçmek bilmiyormuş 😅
Aleynaerayy22 2bebeannesiii Yaaa 🥹😍😍 artık sayılı gün kaldı demek her an gelebilir kavuşma anınız yakın Allahim bizede nasip etsin o günleri 🫶🏻
Aleynaerayy22 Umay255 Bende çok özlüyorum annelik işte şimdiden duygular tavan doğunca kesin sulu göz gibi ağlarım hemen 🥹 zaten en ufak şeyde duygulanıyorum
Umay255 Aleynaerayy22 36 haftama gircem sonlara gldik 3 nst olcak 🥰 ayy bide doğsunlar öpüp koklayalim
Aleynaerayy22 Umay255 ayy inşallah 😍🫶🏻 O günleri görmek için sabırsızlanıyorum seninde çok az zaman kalmış canım 🥹
Aselsmoms Aleynaerayy22 ay bizimde bugündü çok şükür iyiymiş canım inşaAllah sende hayırlı haberlerle gel 😍 sağlıkla kucaklarımıza alalım inşaAllah 🤲🥰
2bebeannesiii Aleynaerayy22 Bebeğim bugün 40 haftalık oldu haftaya 41 olcak benim doktorum 41. haftaya kadar beklememizi önerdi ki bana kalsa 38. haftada sezaryene girmek istemiştim kabul etmedi .
Aselsmoms Aleynaerayy22 oyy canımm 😍 inşaAllah hepsi iyidir 😍 sağlıkla alalım kucaklarımıza bebeğim inşaAllah 🤲😍
Aleynaerayy22 2bebeannesiii ya normal doğum için beklemiş galiba doktorunun kıymetini bil çoğu doktor sezaryanla direk alıp kurtulmak istiyor
Prens__annesi Aleynaerayy22 çatı muaynemiz var yarın biraz korku biraz heyecan bakalım hayırlısı inşallah
Aleynaerayy22 Prens__annesi nasıl birşey olduğunu bilmiyorum aciyormu acimiyormu diye ilk hamileliğim olduğu icin ama yinede korkma demek isterim 🥺 korkarak gidersen canın acır cesaretle git umarım güzel geçer 🫶🏻