Ezgistn tüm kalbimle dualarımdasın. İnşallah Allah İzniyle yaşayacak bebeğin. Onlar gerçekten birer savaşçı.
Unutma rabbim ol derse olur. İnşallah hayata şu an sımsıkı tutunduğu gibi umutla devam edecek mücadelesine. Sen duanı ve tevekkülün eksik etme derdi veren Rabbim der anında verir.
Hiç bir kuluna taşıyamayacağı yükü yüklemezmiş bunu da unutma. Buda senin bir imtihanın ve seni sınıyor. Dilerim geçecek bugünler sağ salim 💖🤲🤲