Ezgistn Hanımlar bugün sabah 5 itibariyle erken doğum yaptım bebeğimi ilk öldü dediler. Defin işlemleri için gittiğimizde kalbinin durmadiğini bu yüzden kuvoze aldıklarını fakat çok küçük olduğu için yasama ihtimalinin çok düşük olduğunu söylediler. 22 haftalık doğum yapıp bebeği yaşayan varmı aranızda?
Mucizesinibekleyenacemianne Ezgistn umudunuzu kaybetmeyin ve duanızı eksik etmeyin.. 362gram doğup hayata tutunan Çağla bebegi hatırlayın şimdi 12-13yaşında🌸 İnşallah bebeginiz de bu mücadelesinden galip cıkar🙏🏻💙 Kaç gram olarak dünyaya geldi söyledilermi?
Bilge_mila Kurban olduğum Rabbim yardımcın olsun inşallah sağ sağlim kucağına alırsın allah sanada bebeginede güç kuvvet versin :( onu size bağışlasın
Asafeymeninannesi O haftada doğum yapan birine daha önce hiç denk gelmedim o acıdan bisi diyemicem. Rabbim yar ve yardımcın olsun inşaAllah o minik bedene hayata tutunabilecegi şekilde güç versin. Hayat mucizelerle doludur o mucizeden birini yaşayanda sen olursun inşaAllah. Dualarım sizinle 🙏
Zeynepali [bilinmeyen] Ezgistn Allahim yar ve yardimciniz olsun evladini size bagislasin insaallh smdo hersey tipta gelisti umudunu kaybedme dua edicem sizin icin suan 27 haftaligim cok uzuldum inannnn
Ozge1008 Ezgistn Allah yardımcınız olsun canım. İnşallah rabbim şifasını verir bebeğini sana bağışlar. Yüce yaradandan ümit kesilmez. Allah güç kuvvet versin🤲🏻
Mucizesinibekleyenacemianne Ezgistn dualarım sizinle🙏🏻💙 inşallah annesi için savaşıcak minik yawrunuz🌸🙏🏻
Ezgistn [bilinmeyen] aynen öyle bu bizim imtihanimiz. Allah inancı kader inancı olan insanlariz. Rabbim verdiyse alabilirde. Biz bunun önüne gecemeyiz. Rabbimin vardır bir bildiği. Tabi ki yaşarsa bu bir mucize büyük bir sukur sebebi. Ama vefat edersede elimizde olan hicbisey yok. Sizlerden sadece dua istiyorum. Bir kere veren Rabbim yine verecektir inşallah.
Bilinmeyen34 Ezgistn öncelikle Allah yar ve yardımcınız olsun. Allahtan umudumuzu asla ve asla kesmeyin. Hangi hastanedesiniz yoğun bakımı iyi bir hastane ise mutlaka yaşatırlar bebeğinizi. Inşallah kucağınıza alıp çıkarsınız 🙏 bol bol dua edin
iamnil123 Rabbim sabredenlerle beraberdir. Ne diyor Inşirah Suresinde, Muhakkak ki zorlukla beraber bir kolaylık da vardır. İnşallah bebeğin tutunacak hayata Allah'in izniyle. Rabbimin mucizeleri bitmez, sen O'na güven... 💝
Aayseakdag Ezgistn güzel Allah’ ım ne büyük mucizeler yaratıyor. Minik yavrunuzu size bağışlasın gözlerim dolarak yazıyorum bunu 😢😢😢
Fundaduru Canım çok geçmiş olsun öncelikle benim kızım da 27 haftalık doğdu yaşamaz yada sakat kalır dediler ama şu an 6 yaşında çok şükür hiçbir problemimiz yok çok zeki sağlıklı bi çocuk ve kuvezde yatarken seninki gibi daha küçük doğan birçok çocuk gördüm hepsinin annesiyle arkadaş olduk hala görüşüyoruz gayet sağlıklılar hiç sıkma canını Alllahtan umut kesilmez bol bol dua et