Kızlar bizde 18+4 olduk şükür günler geçiyor. Ama konu da açtım hatta dünden beri şiddetli bir kasık ağrım var acile de gittik kendi doktoruma da gittik şükürler olsun bebiş iyiymiş. Gaz ya da bebek büyümesi yapıyordur dedi ikisi de. Benim gibi olan var mı kızlar ?