Iremdemr mysweetbabyy bel ağrısı yaşıyor musunuz benim belim çok ağrıyor 18 olduk dün bir de kaç gram oldu doktor söyledi mi
EAK mysweetbabyy Allah kahretmesin kız beni. 18+ yı 18 yaş üstü anladım bu kafamla. Diyorum 18 yaş altı da mı var ne bu böyle ne biçim bi devir bu nasıl normalleştiriyorlar diyorum 🤦🏻♀️
mysweetbabyy mylittlebabym 18 +2 cok sukur birsey soracağım cok hareket hissetmiyorum normal mi daha önceki gebeliklerimo hatırlamıyorum ilk bebeğimi erken doğumla ama bu haftalarda hareket hissediyordum sanki ya da kendimi mi evhamliyorum bilemedim
Anneolmak93 mysweetbabyy bwnde aynı haftadayım sadece kıpırtı gibi bişey var ama tam hareket sayılmaz bende öyleym merak etme cnm
mylittlebabym Ben 21 ’im ben de pek bir şey hissetmiyorum, hareket varsa da ben anlamıyorum sanırım. 22-24 haftaya kadar hissedilmemesi gayet normalmiş vücuttan vücuda değişiyormuş canım boşuna kafana takma :)
mysweetbabyy Iremdemr gram bilmiyorum ama 2 gündür belim agriyo o geçiyor kasiklarim agriyor bende bunların cevabını ariyordum
Iremdemr mysweetbabyy aynı şekilde kasık bel ve kuyruk sokumu benimde valla doktor magnezyum verdi iyi gelir dedi ama bir etkisi olmadı
ickubra mysweetbabyy gayet normalmiş bu ağrılar. Bende 23.haftadayım belim sırtım ara arada kasıklarım ağrıyor. Rahim genişliyor bebek büyüyüp kendine yer açmaya çalışıyor ondan hep bu ağrılar :)
mysweetbabyy Iremdemr ben Bayadır kullanıyorum ama 2 gündür bende de var kasik ağrısı bel ağrısı ya ins normaldir
Iremdemr mysweetbabyy inşallah canım doktorlar normal diyor dua edelim biz bebek büyüdüğü için oluyormuş genelde
mysweetbabyy pembiktavsan bende de bel ağrısı ve kasik ağrısı var sanki son aydayiz hani bu dönem balayı donemiydi😀