Hlalcg Kızlar selam 36 haftalık olduk oğlumun kilosu 2600 k, boyuda 48 cm . Doktor herşeyi iyi normal diyor . Ama kilosu bana az geldi sanki sizce :( ve o kadar çok süt muz tavuk et vs tüketiyorum anlamadım :( yada banamı böyle az geliyor :( sağlıklı olması tabi en basta . Kızlar neden cevap vermiyorsun.
Alraka1_ Hlalcg bence iyi bizde 33 haftalığız 1900 gr bana da az gelmişti doktorum kızdı haftasına göre normal iyi dedi
irem-1999-54 Hlalcg canım bunu kimseyle karsilastiramassin her bebeyin gelisimi farklidir ve bence kilosu azda degil bunlari takip kendine stres yapma
cimcimemmmm Hlalcg bi-iki haftaya 3 kilo uzeri gelir . Yani doğumuna kadar kilosu tam gelecektir. Bence bi sıkıntı görünmüyor
1humeyra Hlalcg aynı problemi benim komşumda yaşadı bol bol bulgur, kuru fasülye, nohut, barbunya yersen kilo alır diyordu bulguru da pilavını ve kısırını tüketiyordu bebek 2.500dan 3500e çıktı on günde dilerseniz sizde tüketin 🙏🏻
Annesininportakali53 Hlalcg bazı yorumlara gerçekten anlam veremiyorum siz kilosu az geliyor diye endiselenip fikir istiyorsunuz bazı yorumlarda benim bebeğimin kilosu bu haftada bu kadar ve önde diyor ben burda bu haftada kaç kiloydu sizin bebekler diye bir post görmüyorum üzücü bu şekilde gelen yorumlar. Ve benim fikrimce 36 da 2600 olması çok güzel canım 38 de doğunca olsa 3 kiloyu geçer zaten içini ferah tut 41. Haftada 2600 doguranda var 36 da 3.5 doguranda bence çok kilolu olmasida iyi değil zaten gereken herseyi yiyormussun biraz genetik bir durum sağlıkla gelsinler inşallah 🧡