Minikpopo Ada09 çok normal artık canım senin son düzlüktesin zirveye çıkmışsın valla ben bebek oynadıkça alttan çıkacak gibi hissediyorum ayakları aşağıda çünkü vurunca direk oraya temas ediyo 😣
Minikpopo Maviii yürüyüş yeterlidir bence spor aletleri tehlikeli olabilir iyice araştırın bence ve doktorunuza da danışın yani burda bilmediğim bişey için yorum yapmam çok yanlış olur yanlış yönlendirmek istemem canım 🙏🏻🤗
Maviii Minikpopo bende korkuyorum daha hiç binmedim kullanmadım bol bol yürüyorum ama 😁 teşekkürler canımm