Minikpopo adm admincim benim profilimden bakabilirsiniz ya da o şahsın kendi profilinden sürekli böyle taciz ediyor benim postlarımı. Hiçbir tanışma veya sözlü tartışma söz konusu olmadan direk girip hakaret edip kaçıyor. Bence bu kullanıcı komple uygulamadan çıkarılmalı. Adabımı üslubumu bozmadım ama hiç hoş bişey değil kadın psikopat ve zevk alıyor benim postlarıma taciz etmekten..
Kagan_pasa2 Arkadaşlar gecende bi post vardi. Erkekler de var bu uygulamada diye belki erkektir. Onu da anlamiyorum ya erkek niye merak eder burayi happmom burasi :) happdad yapsinlar onlar da
Minikpopo Kagan_pasa2 nelerini paylaşacaklar ki acaba nasıl bi dertleri olabilir hamilelikle alakalı 🤣 en fazla eşlerinin problemlerini paylaşıp yardım isterler mesela eşimin beli çok ağrıyor yardım edin ne yapalım diye 🤣🤣 onu da eşi sorsun bizler cevaplarız 😄
Kagan_pasa2 Minikpopo ya da şey olur. Post adı acill yardimmmm :) baba adaylari eşim bi çok sinirli bi çok duygusal nasil davranicami sasirdim vs :)) :))) ya da şunu aşerdi nerden bulabilirim :))
Yildizim Minikpopo valla anlamadım bir kadın olduğundan şüpheliyim açıkçası çünkü ben bir anneye yakıştıramıyorum bu tür şeyleri Yok kadınsa da psikolojik sorunları var o zaman
Minikpopo Yildizim bence kadın çünkü o zamanlar girip profiline bakmıştım baya diğer postlara adam akıllı yorumlar yapmış yani kadınsal problemlerle ilgili genel olarak falan. Allah eşinin ve çocuklarının yardımcısı olsun canım ne diyelim Rabbim islah etsin
Minikpopo Ada09 evet ya aynen bi yanıma yatsam çürüyo diğer yanıma yatsam orası da çürüyo. Sırt üstü de yatamıyorum zaten napayım ben de bacaklarımı havaya kaldırıp hareket edip geri uyuyorum sabaha kadar çıldırıyorum yoksa ☹️
Minikpopo Kagan_pasa2 aynen valla 🤣 hayır erkeklerin hiç mi işi gücü yok hadi biz kadınız hamileyiz evdeyiz canımız sıkılıyo falan bu erkekleri de anlamış değilim valla benim eşimi öldürsen girip merak edip okumaz bile değil post açmayı bırak 🤣🤣
Ada09 Minikpopo ben bazen gece oturuyorum resmen dakikalarca özellikle wcye giderken hem bacağımı atmakta zorlanıyorum hem de vajinam zonkluyor yürürken
Maviii Minikpopo ya bir şey diyeceğim 33. haftalık hamileyim, yürüyüş dışında spor yapmıyorum. korkuyorum çünkü, şu spor aletlerini kullansam mı, ay kanama filan olurda -Allah muhafaza-
Destina21 Bacağınızın arasına küçük bir top ya da yumuşak bisey koyup hafif hareketler yapılabilir .hamile platesinde yarim hareketler yapiliyor gordugum kadariyla zorlamadan yapıldığı müddetçe çok iyidir 👌
Minikpopo Ada09 çok normal artık canım senin son düzlüktesin zirveye çıkmışsın valla ben bebek oynadıkça alttan çıkacak gibi hissediyorum ayakları aşağıda çünkü vurunca direk oraya temas ediyo 😣
Minikpopo Maviii yürüyüş yeterlidir bence spor aletleri tehlikeli olabilir iyice araştırın bence ve doktorunuza da danışın yani burda bilmediğim bişey için yorum yapmam çok yanlış olur yanlış yönlendirmek istemem canım 🙏🏻🤗
Hayalll Deryasin cnm bu bayan her formda igrenc bir uslupla konusuyor bence amaci bilgi edinmek mutlu olmak degil surekli bir elestri hosgorusuzluk muhattab olmayin