Portakalcicegi zehraaydin ay pardon bunu şimdi okuyorum siizn tekmiş 🙂 İkiz sandım ondan 36 da falan genelde alıyorlar merak etmiştim 😊
Bebekdelisi Asyabuse amin cnm hepmız için 30/32 nasıp olsun suan 2 H geçti 27+5 olduk tutmaya çalışıyoruz 30 gorsem bı ah ah
Prenses34_annesi Betul0707 olsun cnm yakalarlar birbirlerini merak etme minikler🥰 benim kızım da bir hafta önden gidiyor 🥰
Nzl38 Betul0707 canım bence bu sorun değil benimkilerde öyle haftalarına göre ilerdeler doktor gayet iyi diyor tek bebek gibi gelişimleri çok şükür 🤲🤲sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah