AngeL- Dayanır dayanır inş 🙏🏻 Ben hep olumlu düşünmeye çalışıyorum sağlıkla gelicek miniklerimiz inş.Ben burda çok aynı durumu yaşayanları okudum 35/40 a kadar bile gelen var.Benim sanırım kasılmalardan dolayı oldu neden oldu bilmiyorumki.Öğretmenim çalışıyordum zorlanıyordum tabi o da etkilemiş olabilir.