1Gunes Esrauysal 24+2 yiz benim ara ara sağ kasıkta oluyor ama benim tekme reis sol taraftan sağ tarafa ucan tekme atıyor ondan diye düşündüm.
Eren_umay2 Esrauysal 25+0 bizde haftalardır göğüs kafesim çıkacakmış gibi ağrı oluyor yukarıya doğru aşırı bir baskı var mide yanması da yanında tabi🥴
MaviDeranHazal Esrauysal benim tam göbek deliğinin aşağısında yani ortada olunca aşırı karnım ağrıyor doğrulamıyorum sancıdan. Bir de sabahları uyandığımda karnımda bir dünya gaz ve boşluk varmış gibi hissediyorum. Belim çok ağrıyor 😣 Allah yardımcımız olsun
Esrauysal Aysegul-duzgun benimkinin haraketleri karışık iki gündür sağda acı sancı gibi değişik bişey oluyor yürüyüş yapıyormusunuz ya ben cömel kalk haraketi yapayım diyorum ara ara yapıyorum ondan sonra oluyor acaba sakıncalı mi
1Gunes Esrauysal ay benimde öyle gece yatıyorum mide yanması ile kendi de başlıyor karnında dönmeyeistediği tarafa dönüp yatmazsam sancı veriyor öğleyin 12/3 arası uyanık bi de geceleri uyanık 🤭 ama benimde 2 gündür rahat uyuyoruz sesi çıkmıyor
ikibaloglanannesi Esrauysal iş yapsam da yapmasam da ağrım oluyor özellikle 23:00’dan itibaren. 20.haftadan beri var. Doktorum ağırlaştıkça artacak dedi🥺 bir de ilk gebelik olunca.
Aysegul-duzgun Esrauysal yürüyüş yapamıyorum baskı uygular gibi sağ tarafım ağrıyor 25haftaligim ben sağ tarafıma yatirmiyorda çok hareketli bu arada cinsiyetiniz ne sağ sol cinsiyet söylüyorlar ya
Esrauysal 1Gunes valla git gide haraketleri azalacak diyorlar ya ay ben üzülüyorum haraket etmeyince aklıma takılıyor bişey mi oldu diye korkuyorum hemen
Esrauysal Babytwo2 haaa öyle mi diyorsun, valla ola bilir bacım nebılıyım ben hepsi karışıyor gidiyor 😂😂
1Gunes Esrauysal yok kız büyüdükçe hareketleniyorlar asıl . Benim ki zaten 22+4 den sonra hareketlendi.
Esrauysal MaviDeranHazal bel ağrım falan olmuyor kuzum bazen uyandığımda kuş gibi hissediyorum sanki hamile değilmişim gibi ya
aframoms13 Esrauysal 25+4 bende de solda oluyor ağrı orda toplanıyor sanırım gece de soluma yatamıyorum bu yüzden
Esrauysal aframoms13 kuzum ben hep sola yatıyorum ya iyice agrirsa bu taraf dönmek zorunda kalıyorum ozaman sağa