Yasemin1408 Merhaba dr bana da klomen yazdi. Ama tedirginliklerim var bu hap ve catlatma ignesiyle. Klomen kullandiktn sonra catlatma ignesi yaptrmak zorunlumu?
gucluanne80 Yasemin1408 hayır değil canım ben sadece ilacı içtim doktorum kontrole çağırdı yumurta oluşmuş diye baktı ilişki günleri yazdı verdi duphaston yazdı bir hafta sonra başla bunada dedi hap. Geldim eve iğne lafı bile etmedi
babygst bsranur123 bugün gittim sağda 3 tane 16,22,25mm yumurta gördü ovitrelle yaptı Pazartesi kontrol edicem çatlamış mı veya kistleşen var mı diye 25 harici umutluydu eşimin spermleri düzeldiyse bu yumurtalarla gebelik görebiliriz inşallah
babygst aybarsaybuke çatlayana kadar 1 2 mm büyüyor e 22 den sonrası kistleşiyor kalitesiz kabul ediliyor canm
aybarsaybuke babygst yaa benim 25mm di ve 1 taneydi yinede yaptı çatlatma iğnesini bosuna mıydı o zaman
Deletedmom_85 aybarsaybuke her fırsatta yakaladıkça dürtücem seniiiiii.😄 Umudunu kaybetmek yok bekleyip göreceğiz ❤️
aybarsaybuke Deletedmom_85 😅😅 tabi ki yok kuzumda bu sefer doktora dicem çatlatıp çatlamadıgını kontrol etmesini isticem aklımda soru işareti kalacağına etsin