Mskk birgün önce belimde felaket agri vardi daha onceki gün pazara gitmistim çok yürüdüm ondan agriyor sanmistim meğerse doğum sancısıymjs canım. Gece hastaneye gittim ama açılmam 1cm diye geri yolladılar uyudum gece uyandim su içmeye bacağim arasindan pat diye ses geldi kan geldi . Bendeki vurdum duymazlık gittim tekrar uyudum :D bir daha sabah namazinda kasilmalqrla uyandim canim ama ağrı denemez ilk yarım saatte bir vurdu duzenli sonra 10 dakikaya düştü sonrada 5 dakikaya ozaman hastaneye gittim. Gittigimde daha 2cm açilmaydi yukari odaya yolladilar bugun doğmaz dediler sabah 8 de hastaneye gitmistim 11 de suyum geldi bianda :) apar topar asagiya aldilar doğumhaneye 12.57 de de doğumum gerçeklest.i canım. Benim kasılma olmuştu sancı gibi değildi. Sancıyi suni verdiklerinde yaşadim kendi sancim olsa bu kadar şiddetli olmazdi diye düşünüyorum.