Tubiti Benimde bebek sürekli toplanıyor ödüm kopuyor erken doğum olucak diye 33 hafta oldum bende.Geçen hafta kontrolde nstye girdim sancı da çıktı o kasılmalar olurken,doktorum hemen progestan iğne fitil ve magnezyum başlattı.İnsallah en azından 36 37. Haftayı görürüz 🥺