[silindi] Benim haftamda veya benim haftama yakın hamile kalanlar varmı ne durumdasınız nasıl gidiyor 😍
Ozge-Ka [silindi] bende tüp bebekle 14+2 deyim ama ultrasonda 15 görünüyor ☺️ Mide bulantılarım devam ediyor hala onun dışında iyiyiz 🥰
Wonderwoman08 [silindi] 30temmuz benim de . 😇 biraz farklı geçiyor benim bu gebeligim şu an iyiyim çok şükür. Ara ara kanamam oluyor (kahverengi lekelenme) şeklinde. Riskli gidiyorum ama bebeğin durumu iyi çok şükür. Doktor 12. Haftada bir cinsiyet tahmini yapmıştı ama emin degilim demisti haftaya gitcem tekrar. Sizin cinsiyet belli mj 😇
Ozge-Ka [silindi] yok etmiyorum bir kısmını 8.haftada kestiler. Progestanı da 10.haftada kestiler ondan sonra rahatladım bıkmıştım çünkü😄 siz devam ediyor musunuz?
[silindi] Ozge-Ka doktorum tüm ilaçları bırakabilirsin dedi ama önlem amaçlı oksopara devam etmek istediğimi söyledim 1 aylık daha yazdı Siz Oksopar kullanıyormsnz 😊
Ozge-Ka [silindi] hayır hiç kullanmadım ben onu. Cinsiyeti öğrendiniz mi ben sürekli gidiyorum bir türlü göstermiyor 😄 sanırım doğuma kadar öğrenemicem bu gidişle
[silindi] Wonderwoman08 en son gittiğimde pozisyonu iyi değil göremedim dedi bir sonra ki randevuyu 2 Aralık tarihine verdi o zaman da 18 haftalık olacak baya geç öğreneceğim ama olsun sağlıklı olduğunu duyduk çok mutluyuz inşallah sağlıkla da kucağımıza alırız 😍😍😍
[silindi] Ozge-Ka yaa tüp bebek de genelde kan sulandırıcı oksopar herkese veriliyor Önlem amaçlı 😌 malesef bende öğrenemedim en son gittiğimde pozisyonu iyi değil dedi bir sonra ki randevuyu da 2 aralım tarihine verdi o zaman da 18 haftalık olacağız 🙈😄😍
Susamcik01 Bende 6 hafta oldu bugün daha yolum uzun ama kahverengi lekelenmem var sürekli doktor lutinus günde 3 kere progestan 3 kere hap olarak ve estroferm devam dedi. Yarın kalp atışını duyarım inşallah tuvalet harici kalkmak yasak
[silindi] Susamcik01 benimde o haftalarda kanamalarım olmuştu inşallah sağlıkla ilerler kucağınıza alırsınız tek mi çift mi transfer edildi
[silindi] symabskrt ayy ne güzel maşallah maşallah bende çok ikiz olsun istemiştim nasip bir tanesi tutundu ❤️🙏🏻😍
Elifengin Yarın 17 haftalık nasipse, ben serklajliyim 1 aydir yatiyorum, sadece lavabo ve yemek icin kalkiyorum. Nasip artik hayirlisi insallah kucagima saglikli bi sekilde nasip olur. Mide bulantim hala devam ediyor olac kullaniyorum
[silindi] Elifengin Rabbim emeklerinizin karşılığını versin inşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz
Melisyusuf [silindi] 14+4 oldu bizde ikizlerimle ama tedbir amaçlı serklaj oldum daha önce 21 haftalık düşüğüm olduğu için
[silindi] Melisyusuf 21 haftalık düşür olur mu ki 😔 normal doğum olmuştur Bende ikiz olsun çok istedim nasip bir tane oldu sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😍😍😍
Meribiri1 Benimde 15+1 tüp bebekle değil normal hamilelik başlangıcım . İki doktora göründüm %80-90 kız dediler 12. Ve 14. Haftada şimdi 16 da yine gideceğim netleşir inşallah. Ara ara kasık batmaları oluyor ama doktor bebek büyüyor normal dedi
[silindi] Meribiri1 ya maşallah sağlıksa gelsinler 🙏🏻🙏🏻😍😍 malesef kasık ağrılarım hala var ilk başlarda normal dediler şimdi de rahim büyüyor ondan diyor ben endişeleniyorum