Bsraaa94 Kızlar tsh için ilaç kullanıyorm bi süredir 2, 3 aydır 2.50 civarnda ama gebe kalamadm hala doktorm normal degerde diyor ilacmn dozunu yükseltmedı bu degerde gebelik olurmu yoksa baska doktora mı gözkmeliym
Ftmmma Bsraaa94 değeriniz bence de normal geldi. Ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 5 ten fazla çıkıyordu değerim. Başka test tahlilleriniz yapıldı eşinize ve size
berceste5155 Bsraaa94 değerin normal bence zaten 2.5 civarı olması gerekiyor illa 2.5 altı olacak diye bir şey ypk benim 5.2 idi hamile olduğumu öğrendiğimde
Momtheangel Bsraaa94 bende tiroid hastasıyım 4.5 şuan benimde ilaç kullanıyorum bende kalmıyorum 😒 ama kesinlikle kafana takma düşünme akışına bırak ben de düşünmeden edemiyorum ama tiroid biraz geciktiriyo gebeliği değerin normal düzeyde aslında senin
Bsraaa94 Ftmmma yapıldı evet bi sorn yok kadın doğum doktrmda 2 nin altında hatta 1 in üstüne çıkmasın dozu öyle ayarla demşti ama dahiliye doktrm bu sekilde uygn görüyor bnmde kafam karıstı
Bsraaa94 Momtheangel bnmde 4.5 ken ilaca baslandı suan bu degerde ama bilemedm kadı dogm doktromda 1 in üstüne cıkmasn değern demişti bnmde kafam karstı
Tulay_salim38 Momtheangel ben ameliyat oldum küçük yaşta evlendim 2 bucuk sene sonra agamile kaldım şuan oğlum 7 yaşında 10 senelik evliyim ve evlendiğim günden beri korunmuyorum nasip okadar çok istedik ikinciyi hala bir umut her adetten sonra denedik bekledim olumsuz sonuç aldım zayıfladım 52 iyilere düştüm yine olmadı şuan 66 kiloyum saldım artık oylede olmadı böylede nasip kısmet yapacak birşey yok dua etmekten başka
SeymaYasar Bsraaa94 Bsraaa94 benim hamile kaldığımı öğrendiğimde tshım 8.5 di şuan 9.ayımıza girdik hala ilaç kullanıyorum
RehoGelin Bsraaa94 Bende tedaviye başlamıştım gebe kalmak için artı folik asite de başladım şuan 24 haftalık ikiz gebeyim 😊 Rabbim tez vakitte sana da göstersin inşallah
Momtheangel Bsraaa94 2.5 ideal olan canım strese bağlı biraz da kilo vs yan etkenler ama en önemlisi stres
Anneadayi3 Bana göre tiroid gebeliğe engel değil çünkü ben 7 8 senedir tiroid ilacı kullanıyorum. İlk bebeğim 3. Denemede oldu 2. İse doğumdan sonra hiç adet olmadığım halde oldu. Gebeliklerimde tsh 7 lere çıkıyor siz düşünün
Anneadayi3 Bsraaa94 net değer söyleyemem ama olması gereken aralıktaydı. Evet 125 mg kullanıyorum. 1 in altında tutuyoruz bu şekilde
Mamacita1 Bsraaa94 Bende troidim olduğunu bilmiyordum ve hamile kaldığımda ilk öğrendiğim değer 7.08di sonra 8.84 oldu ilaç kullanıyorum bende şimdi
Bsraaa94 Anneadayi3 bnmde dahilye doktrm suan 2.50 normal diyor ama kadn doğum doktorm gebelik için 1 in altında tutmamz lazm kendi ayarla ilacın dozunu demşti o yüzden kafam karstı
Bsraaa94 Anneadayi3 birde bsey sorucam size triod ilacı kullandktan beri adetlermde azalma oluyor günü gününe oluyorm ama eskiden 7 gün sürerken smdi 3 gün bile sürmüyor sizde de oluyormuydu böyle
Mamacita1 Bsraaa94 Amin inşallah 🙏🏻 Sizde olmuyor diye endişelenmeyin hiç değerleriniz gayet normal yani vakti zamanı vardır illa ki 🌸