Merhaba arkadaşlar 27+5 haftalık hamileyim doktorumu değiştirmek istiyorum çünkü açığını yakaladım kişilik olarak iyi ama doktor olarak asla iyi bir hekim olamaz hemşire olmasam anlamayacaktım ama şükür ki uyandım 🙏 Sinirimden gün boyu ağladım resmen 😓 Hangi doktorlara gidiyorsunuz? Hangi hastanede? Muayene ücreti ne kadar veriyorsunuz? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😊