Esracingoz Acile gidip kan verdiğimde gebelik gözüküyor dedi doktor. Sonrasında ilk aylar devlete gideyim dedim ilk ultrason da doktor kese oluşmuş ama bebeği net göremiyorum dedi ve folik asit yazdı 10 gün kullan öyle gel dedi. Korkuyorum acaba dış gebelik mi
323832 Esracingoz keseyi gördüysen dış gebelik değildir daha erkendir bekle acele etme 6.hafta 7.hafta uygun bebegi gormek icin gec dollenme ise bu surec daha da uzayabiliyo içini ferah tut
Allahkahretmesin1 Esracingoz aşkım dış gebelik olsa karından gözükmez zaten korkma bir sıkıntı çıkmaz Allah’ın izniyle kaç haftalıksın
bendiyebiriii Esracingoz siz son adet tarihinizden hesaplayabilirsiniz. Geç döllenmeyi anlamazsınız ama tabi. Dış gebelik olsa kese gözükmezdi. Benim de öyle oldu önce keseyi gördüm sonra bebek ve kalp atışı🥹♥️
Happybayby Esracingoz bende kese bile görünmedi basta. HCG değerim çok yüksekti artıyordu ama kese görünmüyordu alttan muayene edilmesine rağmen. Bana da dış gebelik kürtaj falan dedi. HCG 15.000di hala görünmüyordu. Kürtaj için hazırlanıp hastaneye gittiğimde doktor hem kese hem bebek görünüyor simdi dedi. Yani oluyomus böyle şeyler Allah hayirlisini nasip etsin. Sıkmayın canınızı
Esracingoz bendiyebiriii 7 haftalık bu uygulamaya göre sizce 4 gün sonra gittiğimde bebek gelişmiş olur mu
bendiyebiriii Esracingoz bence gözükür. Ben ilk kontrolde sadece kese gördüm 10 gün sonra hem kalp atışı hem de bebeği gördük. Ama geç döllenme ise durum nasıl ilerler bilmiyorum belki biraz daha beklemeniz gerekebilir🙏🏻
Iremnurrmemis23 Benımde ilk zamanlar kese vardı ama görünmedi küçük olduğu için demişti bi sonraki konturolumde gördük kenarda duruyor demişti doktor sıkıntı stres yapma bence