Ummum doktorum yasaklamıştı ben de yemiyorum. Özellikle kokoreç uykuluk canım çok çekmişti ama yemedim yemem. Bakteri oluşma riski oluyormuş sanırım. Biraz sık dişini derim canım 🥹 çok aşırı istiyorsan artık dayanamıyorsan temizliğine güvendiğin yerden bir iki tane ye çok yemeni önermem bir sorun olmasın 🙏🙏