Eskiden bende bu tür şeyleri almazdım ama herşey o kadar uçtuki hersene çocuğa elbise almak zorunda kalıyorum eşimin iş arkadaşı bir kaç defadır kışlık elbise veriyor eşime ilk alışında çok tartışmıştım şimdi bakınca ne olacak sanki diyorum çünkü bende küçülenleri arkadaşıma veriyorum sonuçta çocuk bunlar öylede büyüyorlar böylede