İlk gebeliğimde benim suyum gelmişti 16 haftalıktık hastaneye gittiğimde bebeğim sağlıklı bir şekilde yaşıyordu ama malesef hiç suyu yoktu yaşamaya devam etsede içerde sıvı olmadığı için gelişmez ve doğsada yaşamaz demişlerdi malesef doğumum başladı doğurdum kafası içerde kalınca kürtaja girdim çok zor bi durum Allah kimseye yaşatmasın rahim ağızı yetmezliği olabilir die uzman bi doktorla devam ettim serkilaj oldum ikinci gebeliğimde ve şuan 2 yaşında kızım var çok şükür şimdide ikizlerime hamileyim Allah gönlüne göre versin sakın moralini bozma her şerde bi hayır vardır ilk gebeliklerimiz genelde bilinçsiz doktorlar yüzünden bilinçsiz ilerlemekte Allah iyi insanlarla karşılaştırsınsın kafana yatan bir doktor bul kendine güvenebileceğin sana en büyük tavsiyem tatlım ❤️ sağ sağlım kucağın dolması dileğiyle ❤️❤️