Susulenka Önceki gece rahimden parça geldi ve bi anda su boşalmaya başladı şu an hastanede yatıyorum başına gelen var mı
Aydan- Susulenka Susulenka 🥺 Çok ama çok üzüldüm.Rabbim yardimciniz olsun in sa Allah.Hersey duzelir 🤲
Boncukannesi26 Susulenka inşallah öyle bir şey yaşamazsınız. Benim ikinci hamileliğimde 18. Hafta da suyum geldi . Doktor hamilelik devam etmez sabaha kadar doğum olur dediler. Ama Şuan 3 yaşında :) allahtan ümit kesilmez. Rabbim evladınızı bağışlasın
Susulenka Ilahem suyu bitmek üzere yaşamaz bebek dediler perinatolog görecekmiş yarın üç doktorun kararıyla gebelik sonlandırılacak dediler suni sancıyla doğum yaptıracaklarmış
Susulenka Sare_34- demekki sağlıklı bir bebek değilmiş dedi doktor gebeliğin biraz daha ilerleyip sonra sonlanması sana zarar verir dedi
Susulenka Boncukannesi26 peki suyu biten bebek nasıl yaşadı içerde benim bir aydır da yoğun kanamam var
Susulenka haticenurrr yaptırmamıştım henüz bir buçuk aydır evde hiç kalkmadan yatıyordum doktorum sadece ilaç ve iğne verdi onları kullanıyodum
Cucuuu ygmrr123 evet birden suyum geldi ama bebeğim düşmedi. Hastanede yattım 6 gün boyunca düşer belki kendiliğinden dediler düşmedi ilaçla düşürdüler.
Kbramhmt Susulenka rabbim yardımcın olsun inşallah birdahakine sağlıkla bebeğini kucağına alırsin vardır ondada bir hayir rabbim yardım etsin inşallah belki de sabaha bı umut olur bilinmez herşey Allah’tan veren de o alan da o