bebek_firarda 22+3 ama benimde 3-4 gün önde gidiyo diye 23 sayıyo. Sırt ağrısı ve ara ara rahim ağrısı oluyo bide bazen kaburgamın sol ucu batıyo gibi ağrıyo🤦🏻♀️
3babyannesy Eceninanne 23+5 benim mide şişkinliğim oluyor çatlayacak gibi şişkinlik hissi oluyor genelde bide nefesim tıkanıyor gbi daraliyorum onun disnda iyi gidiyor, benim gbi şişkinlik sorunu olanlar varmı ki
merination 3babyannesy ben varımmmm 23+1 im 64 le hamile kalıp bulantı kusmadan 60 a kadar düştüm su an 63 olmama rağmen yemekten sonra nefes bile alamıyorum sanki ve çare olarak sadece yürüyüş diyorlar
3babyannesy poyrazvearya aynı ben, yarım dünya gbi kocaman ve şişkin hissediyorum kendimi ilerleyen zamanda napcam diye düşünüyorum şişkinlik fazla bende
3babyannesy merination yürüyüş yapıyorum bende bacak arası vajina kemiklerim ağrıyor göbek deliğime kramp giriyor bende anlamıyorum valla
Sudedemirer Düşük tehlikem var dogum kanalına yerleşmiş kese ve şuan çok sancılı geçiyor dün 5 kere vajina ağzına birşey ileri geri geldi gitti umarım bebek değildir bugün yine oldu ayağa kalkamıyorum yürüyemiyorum oturamıyorum geceleri uyuyamıyorum