Eceninanne annelinkoo benimde öyle akşam hamburger Patates yedim 1 saat sonra eve geldik bir tabak makarna 1 tabak tursu yedim birde diyrm makarnayı ekmekle mi yesem daha doyurucu olur o kadar kendimi kaybediyorum Ama sukur ki aldgim kiloyu vermesemde olur normalde zayıfım cunku
gecekusuanne 24+1 olduk bugün normalde iyiyiz bebegin hareketleride iyi ama bende hic olmayan bir mide bulantisi var asiri derece istiğfar ettiriyor ilaclar mi yapiyor anlamadim da sabah sorucam bakalim doktora.
annelinkoo Eceninanne benim önceki gebelikten kalan kilolar da tam gitmemişti bu da tuzu biberi oluyo 😂 yani benim vermem lazım ama benden rahatı yok niyeyse 😂ama makarnayla ekmek iyiymiş😂
-Miracle- Eceninanne benim de 22+6 yarın insallah 23 olacaz bacak kramplarım çok oluyor geceleri bide böyle eğilip kalktığımda iş tuttuğumda kalça kısmımla belim arasına agrı giriyor yürürken zorlaştırıyor oda bir iki gün sürüyor sizde de oluyor mu
Summerwine Eceninanne 22+2 oldum son 1 haftadır kramplarim var hep karnımda,dün bacaklarimdada başladı.İstah benimde açıldı ya🤣
Eceninanne annelinkoo sorma ya ekmekle yemedim ama😄 sadece makarnayı beklerken o kadar sabirsizdim ki sanırsın günlerdir yemek yemiyrm ondan bu fikri dusundum🙈
poyrazvearya Eceninanne 25 haftalık olduk gece boyu uyuyamadım sanki karnım kocaman olmuştu taşıyamıyormuşum gibi bir his vardı daha şimdiden böyleyse bittik
Eceninanne poyrazvearya bende bazen öyle dusunuyrm canim . Şimdiden böyleyse bu 15 hafta geçene kadar nasıl olucam bilmiyrm
3babyannesy poyrazvearya aynı ben, yarım dünya gbi kocaman ve şişkin hissediyorum kendimi ilerleyen zamanda napcam diye düşünüyorum şişkinlik fazla bende
Mervetnl Ben 21+4 üm. Bazen özellikle sabah uyandığımda karnımın sağ tarafında öyle bir acı oluyor ki nefes alamıyorum. Taş gibi oluyor orası. Sonra geçiyor. Böyle bişi yaşayan var mı? Bu arada bebeğim erkek muhtemelen de sağ tarafta.
Sevgili-anne Mervetnl karındaki bu sertleşmeler bende de arada oluyor braxton hicks kasılması deniyormuş 20. Haftadan itibaren başlıyormuş.
Eceninanne Mervetnl bende öyle hatta dr böbreklerime baktı bir sorun varmı diye normal . Bisey yok heralde karın genişliyor çünkü bu haftalarda bebek daha hızlı büyüyecek.
Eceninanne Sevgili-anne bende oluyor da sertlesme değil kqrnim bazen tas gibi oluyor o ayrı ama ağrılı değil pek. Bazen bıçak saplanır gibi oluyor çok acıyor biraz sonra geciyir
Summerwine Eceninanne d vitamini ve Multivitamin 12 den beri kullanıyorum da magnezyuma yeni başladık kramplar baslayinca
Minibebe Eceninanne 23+3 bel ağrım var cati ağrım var böyle adım atıp yürüyemiyorum Gece dönüp dönüp durmaktan uyuyamıyorum