Imree Merhaba kizlar Bebek arabasi önerileriniz hangileri. Tecrübeli Annişler bilgi verebilirmisiniz Dogum yaklasio bende yavas yavas aliyim diorum ama bugün gittim 12 hafta bekleme gelme süresi varmis bebek Arabalarin şok oldum gec bile kalmisim
AylnCllz Imree e bebekten baby plus travel sistemi aldım mağazada paketlisi yoktu kargo ile eve gönderdiler 4 günde geldi
Songulll46____28 Bende civilden baby force travel sistem almayı düşünüyorum kardeşim çok memnun fiyatı da şuan indirimde
Sema_sylgn Bende yoyko ultimate seyahat travel sistem aldım indirimden dün geldi biraz büyük ama çok güzeldi 4 gün içerisinde geldi
Nevaninannesi Imree ben dr araştırıyorum sanırım chicco duo goody plus travel alacağız çok kolay katlanıp açılıyor hem de kabin boy oluyor ve bir kere alınca artık 4 yaşına kadar kullanabiliyor.
MaxMom Nevaninannesi Ben de chicco duo goody plus aldım. Gerçek kabin boy ayrıca bir kucagınızda bebek varken bile diğer elle tek hamleyle katlanıp taşınabiliyor. Hem de yer kaplamıyor ve hiç hantal değil. Bayağı araştırmıştım ben de.
Sultann1603 Imree travel sistem almada ne alirsan al valla hem ağır hem arabaya sığmıyo tam bir eziyet 🤦♀️
MissC Kızlar yurt dışından getirebiliyorsanız eğer tavsiyem yoyo babyzen 👍🏻 kesinlikle hem uzun ömürlü hem kullanışlı ama biraz fiyatlı tabi 🙈
Bade_13 Imree bizde yeni hepsiburadadan aldık kanz sgo travel sistem hem çok hafif hem herşeyi çok kolay takılıp çıkarılıyo hemde indirimden 3800e aldık gerçi bizimkini amcası aldı ama bende çok araştırdım hem pahalı olmasın hem güzel olsun diye malum çok pahalı bakabilirsiniz yorumlarıda çok güzel
Simya Bade_13 bunu almayı bende düşünüyorm ama yerden yüksekliği cok fazla dediler acaba sizinki acık haliyle yerden yüksekliği kaç cm
Deniz10 Bade_13 kullanmaya başladınız mı acaba bende o modeli tercih etmeyi düşünüyorum ama kararsız kaldım
Pin-ar Arabia bende bagi neo aldım henüz kullanmaya başlamadım ama çok araştırarak bagi neo da karar kıldım :)
Mortokakar Biz chicco dan one4ever aldık birde pusetini aldık. Travel sistemler biraz ağır ve hantal oluyor diye travel sistem tercih etmedik. Kabin boy bebek arabasını 5 yaşına kadar kullanabiliyoruz. Bi yeni doğan birde ileri dönem koltuğu var. Puseti ağrıca kendimiz aldık. Dahil değildi.
User00 Mortokakar ben de one4ever düşünüyorum da nasıl sizce? Kullanımı manevra kabiliyeti, boyutu, ağırlığı, açılıp kapanması açısından değerlendirecek olursanız önerir misiniz? Detayli yorum bulamadım hiçbir yerde