Kızım 33 haftalık doğmuştu bilirsiniz belki yazdım kızlar buraya bir hafta kuvezde kaldı ve pazartesi günü taburcu oldu eve geldik bişey yoktu cuma günü gece saat 1 emzirdim koydum Beşiğe uyudu aradan 15 dk geçti baktım ağladı hafiften eşim kalktı baktı getir belki doymadı dedim ne doymamasi ağzından burnundan köpük geliyor dedi eşim boğuluyor gibi oldu gozlerinden yaş geliyordu kızardı yüzü nefes alamıyordu hemen hastaneye götürdük serum takıldı kan alındı oksijen verildi ve yine yoğun bakıma aldılar ciğeri su toplamış dedi doktor çok emzirmekten olmuş dedi vicdan azabı çekiyorum kendimi suçluyorum kızımı ben mi öyle yaptım çok emzirdim diye ama ne kadar çok anne sütü içerse o kadar çabuk toparlar dedi doktor 😭😭 eve eli boş gelmek beşiği boş görmek çok canımı yakıyor bu durumu yaşayan varmı hiç düzelir mi sizce 😭😭😭