Candan Bayanlar ya yaklasik 1 haftadir bu ilacı kullanıyorum kabizlik ve gaz şikayetim var sizdede oldumu sancili şekilde
krgcglnr Candan bende şu anda kullanıyorum bende şikayetçiyim başta ishal ile beraber kabızlığa bıraktı afedersin ama çok gaz problemim oldu
Candan krgcglnr. Belime kadar sancı yapıyor yarin doktoruma soracam kansızlık vardi ondan kullaniyorum ama .bolda su içiyorum kabizlik geçmiyor
Mrvkzgdnl Candan aç karnına mide ağrısı yapıyor doktorum tok karnına alabilirsin dedi. Birde tok karnına denemelisin
krgcglnr Bende suyu çok içiyorum ama fayda yok bana eczanem verirken ilacı kullanmafan bir saat önce ve sonra süt ve süt ürünleri yemeyin içmeyin demişti ben ona uyarak kullanıyorum ama bünyeden bünyeye fark gösterebiliyor
gonulcelen Candan bnde de hiç olmadı sadece suan kabızlık arttı o da sanırım artık son haftalardayım bebek baskı yaptığı için oluyormus