Annecim58 Kan tahlili sağlık ocağında yaptırdım ,sonuçları e nabızdan kontrol ettim :) Fakat kadın doğuma gösteririm diye tekrar gitmedim sağlık ocağına .Baya bi detaylı baktılar .Söyleyeceğim herhalde tekrar istemez :) Evet ama insan ilk olduğu için heyecanlanıyor 🥹