Mervee1296 Beyazeller devlet takipli değilim ama testler için gidiyorum ultrasonları biraz daha kötü yani ama kaç haftalıksınz
Zmraemr Beyazeller benim ikinci hamileliğim .Bunda devlete gidiyorum 6+3 te gittim kese de görüldü kalp atışı da duyuldu karından .Sadece devlette olmuyor vajinalden bakma ilk kızımda özele gittim kalp atışı için vajinadan duyulmuştu .Ama korkulacak bir şey de yok öyle korkutulan gibi bebeğe zarar verse idi hiçbir Dr bakmazdı 🤷
aasenaktas Erva1234 ilk kez duydum bunu alttan muayeneyi, 5 haftalıkken etlik Zübeyde hanıma gittim karın muayenesiyle kesesi oluşmuş onu gösterdi ve çıktım. Neden korkutuyorsunuz ya da en son aşamayı yazıyorsunuz direkt anlamıyorum
Erva1234 Beyazeller benim gttgm devlet hastanesi ilk 3 ay alttan bakiyolar heryer aynı değil tabi genellikle araştırma hastaneleri öyle oluyo
_Kardelen_ Beyazeller benim ilk önce ultrasonla baktı göremezsem alttan bakıcam dedi ultrasonda belli olmazsa bakıyorlar
Beyazeller Tubatgn odalarında ultrason var mı acaba ? Yeni bir devlet hastanesi açıldı burda .Çok korktum alttan bakıyorlar dedi birisi 🙄 Aslında özele gidecektim yer bulunca iptal edip devlete aldım 🫣
Tubatgn Beyazeller Yani devlet hastaneside bir hastane canım. Kim dedi ultrason yok diye Allah aşkına 😅 alttan muayene gerekirse yapılıyor. Ayrıca kötü bir şey olsa yapılacak şey mi lütfen insanları dinlemekten vazgeç
Yagmurrr98 Beyazeller Canım odada USG cihazı var giriyorsun muayeneni olup çıkıyorsun işleyiş aynı özelde muayene süreni biraz uzun tutar okadar var yanı her kadın doğumcunun odasında cihaz
Beyazeller Yagmurrr98 Anladım çok heyecanlıyım ve biraz korkuyorum 🥹 Daha önce böyle şeyler hiç yaşamadım . Memnun kalmazsam gitmem zaten herkes özeli o kadar övdü ki şimdi devlete gidecekken korkuyorum 🫣 Normalde gidiyorum da böyle bir şey için hiç gitmedim .Siz korktunuz mı hiç ?
Erva1234 Erva1234 tabi alttan muayene istemiyorum desende zorla bakmiyolar karnından bakar ama gorunmuyo diyolar öyle genellikle küçük diyolar
Beyazeller Erva1234 Anladım o zaman bende istemem daha sonra giderim ama belli olmaz 5. Haftadan itibaren görülebiliyor yazıyor internette :)
Mervee1296 Bu haftada büyüm ihtimal vajinal bakacak zaten ayrıca cihazları tabiki odasında yani ben başka yerde olanı görmedim
Zmraemr Beyazeller devlette iyi doktorlar da var.Bir kaç işlem için özele gidiyorum Dr un ağzından cımbızla laf alınıyor.Ama devletteki doktorum her şeyi detayıyla anlatıyor.İyi doktor varsa devam :) Ama ilkte özele eşim de her anına şahit olsun diye gittim o yönden güzel oluyor 🙈
Buseyvz7 Beyazeller Özele boşu boşuna dünyanın parasını harcama yazık günah çok acil önemli bişey olmadı sürece hiç gerek yok bence devlettede çok iyi doktorlar var nerde oturuyorsunuz 😇
Yagmurrr98 Beyazeller O an tek korkum kese gözükucekmi kalp atışı varmı bunlar onlardada sıkıntı çıkmayınca için rahatlıyo
Beyazeller Zmraemr Teşekkürler karından görülür dimi 🧸 Ben diğer türlü istemiyorum .Bebekle değil benimle ilgili bir durum .Doğumda mecbur açacağız da ben normalde o şekilde istemiyorum .Bir de ilk benim çok heyecanlıyım ve biraz korkuyorum 😟
Beyazeller Zmraemr devlette eş almıyorlar mı ? 🙄 Sağlık ocağına beraber gidiyoruz ama odaya 😒 Ben hep derim iyi insan her yerde iyidir :)
Zmraemr Beyazeller merak etmeyin zamanla alışıyorsunuz 😌 kişiye göre değişiyor kimi doktor da kese görünürse kalp atışı için bir hafta sonrasina da cagirabiliyor